Продавець ДВІЖОК - інтернет магазин витратних матеріалів розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1325 відгуків
Доставка по всій Україні. Усі види оплати. 
інтернет-магазин витратних матеріалів для промислової сфери
+380 (95) 473-54-63

Обмін та повернення товарів

Умови обміну та повернення товару
Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" Ви маєте право повернути непотрібний товар або обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

Правила повернення товарів належної якості
Товар належної якості – це товар без дефектів, з цільною упаковкою, яка з певних причин не підійде Вам. Повернення або обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості. У разі, якщо товар належної якості піддавався механічним впливам, обмін чи повернення не провадиться.

Правила обміну товарів належної якості
Покупець має право оформити обмін товару чи повернення коштів протягом 14 днів із моменту отримання товару.

Обмін товару належної якості здійснюється протягом 14 днів від звернення клієнта за наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахуванням вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж або повернення грошей.

У разі обміну або повернення товару належної якості, доставка здійснюється за рахунок Покупця. У разі повернення коштів за товар належної якості повертається лише вартість товару без урахування доставки.

Правила повернення товарів неналежної якості
Всі товари, представлені на нашому сайті підлягають обміну та поверненню з будь-якої причини дефекту та неякісності товару., КРІМ УЩІЛЬНЮВАЛЬНИХ КІЛЕЦЬ (O-Ring) які обміну та поверненню НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ.

Порядок повернення та обміну товарів неналежної якості
У разі отримання клієнтом товару неналежної якості він має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення при зверненні до нашого інтернет-магазину за допомогою телефону чи пошти. У зверненні необхідно описати причину обміну/повернення, додавши до повідомлення докладні фото дефектів.

Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 14 днів від звернення клієнта за наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахуванням вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж або повернення грошей.

У разі обміну товару неналежної якості доставка здійснюється за рахунок магазину Dvizzhok.com.ua

Порядок дій при отриманні товарів, пошкоджених перевізником
1. Перевіряйте товар на відсутність пошкоджень під час отримання у відділеннях кур'єрської служби. Якщо покупець не перевірить товар одразу та виявить пошкодження товару за межами відділення кур'єрської служби, довести порушення з боку транспортних компаній та відшкодування збитків буде неможливим.

2. У разі виявлення пошкодження товарів (розбитих пляшок, розірваних паків тощо) у відділенні «Нової пошти» оформіть претензію (заповніть бланк) до перевізника та сфотографуйте товари у відділенні так, щоб за фотографіями можна було чітко встановити факт пошкодження.

3. Складіть акт прийому-передачі («акт пошкодження») за допомогою представника «Нової пошти» у відділенні.

4. Повідомте про виявлення пошкоджень товарів перевізником нашого менеджера сайту Dvizzhok.com.ua за телефоном +380 (95) 473-54-63. Інтернет-магазин Dvizzhok.com.ua не несе відповідальності за пошкодження товарів перевізником, але ми цінуємо кожного клієнта та спробуємо допомогти вирішити ситуацію на користь покупця.

Ми упаковуємо товари згідно з правилами упаковки перевізників:

Крихкі посилки обмотуємо повітряно-пухирчастою плівкою з усіх боків шаром, товщиною 1,5 см; упаковуємо товари в гофро-картонну коробку, а порожнечі заповнюємо папером; розділяємо між собою всередині однієї коробки пом'якшуючим матеріалом чи гофрокартоном.

Не хрупкі посилки упаковуємо в залежності від форми наступними способами: замотуємо в повітряно-бульбашкову плівку і укладаємо в пакет; кладемо в конверт з повітряно-пухирчастою плівкою; кладемо в гофрокартонну коробку зі пом'якшуючим матеріалом.

Фізичне розташування, де можна зробити повернення:
1. Київ, вул. Миропільська 2 (Торговий центр "Юність") магазин "DVIZZHOK"

2. Київська область м. Переяслав вул. Інтернаціональна 38 (магазин "DVIZZHOK")

3. Якщо ви з іншого міста України, надішліть будь-ласка посилку транспортною компанією Нова пошта на адресу: м. Київ, відділення Нової Пошти №44 на ФОП Михайлов Олександр Костянтинович за телефоном +380 (95) 473-54-63.

Як здійснюється повернення коштів
Кошти будуть перераховані на вашу картку протягом 5 днів після отримання нами повернення або відразу ж у магазині готівкою. Для повернення коштів на карту Вам потрібно повідомити номер Вашої карти та ПІБ. телефоном або електронною поштою.

Щоб розпочати процедуру повернення, зв'яжіться з менеджером сайту за телефоном: +380 (95) 473-54-63

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner